7643029

by

Yop – Jeg ved det. Det er gået rigtig lang tid, siden jeg sidst skrev noget her, men november har været en heftig måned på mit arbejde. Det har simpelthen gjort, at jeg ikke har kunnet orke at publisere så meget som én post. Men jeg håber, at dette er startskuddet til at komme lidt i gang igen. Jeg har også arbejdet på at rykke det sidste stykke med Kelmoweb. Og så fungerer det gudhjælpemig ikke. Når det kommer til det – og alle links er aktive, kan jeg bedre koncentrere mig om at publisere her. Men statistikken viser, at folk dropper forbi. Enkelte i hvert fald.

Jeg har således fået kontakt til Handelsafdelingen i Nationalbanken, som jeg skal hjælpe med et kursus – og det er bare dejligt, som Oluf Sand fra The Julekalender siger.

Så er det ellers en møg-måned, vi kom ud af, også rent politisk. Højreregering, så det vasker – Carsten Jensen i Politiken: “Velkommen til den højrenationalistiske Velfærdsstat.”

En temmelig underholdende og bemærkelsesværdig kommentar fåes her på tvropa med Pia K. filmen.

Leave a Reply

