10777512

by

Det sker i store spring, at jeg får skrevet en post til webloggen, men tingene er også hede i IT-branchen – herunder min egen arbejdsplads med nedskæringer for at klare nedturen. Så er der ikke rigtigt tid til at skrive her, men vi har stablet Freelancia på benene – for nuværende og tidligere redaktionelle medarbejdere ved IDG.

Linux-erfaringerne kører OK – dog skal jeg have sluttet printeren til eller rettere få KDE Desktop til at finde den. Og så tror jeg, at jeg må have fat i Suns Open Office writer eller StarOffice 6 for at bøde på småproblemer ved StarOffice 5.2 – nemlig udseende på skærmen, når der skrives. Det er simpelthen for gnidret. Men det får være lidt endnu.

Nu skal jeg på skiferie til Hafjell ved Lillehammer – og jeg glæder mig. Sjældent er en ferie kommet mere velkomment.

Leave a Reply

