81836293

by

I Nyt Europa er vi ved at være klar med at et udkast til Forfatning for Den Europæiske Union. I morgen er der Høring om EU’s Fremtid i Folketinget – og jeg glæder mig. Ikke mindst for at kunne bruge intellektet til andet end arbejde i en kriseramt it-branche.

Jeg har i øvrigt forfattet et svar på et indlæg fra Junibevægelsens Trine Pertou Mach. Mit svar kan læses her.

Vi varmer op til forfatningskamp her, fordi nu har TPM svaret indirekte. Så jeg må til tasterne i weekenden – men pyt – jeg kan lide det :-))

Leave a Reply

