Webmercial.dk

by

Webmercial.dk – Så kører toget snart.

Ja, på denne side fandt jeg gudhjælpemig en gengivelse af et nyhedsbrev fra Jubii – forfattet af Steven Snedker,
hvor han udtaler sine tvivl om weblogs revolutionerende sider for
journalistikken. Her bruger han undertegnedes ydmyge side som eksempel.
Argumentet er, at jeg er journalist (Den prototypiske kultiske
blogpost) med tusinder af læsere via Computerworld og nu
Ingeniøren|net, men her uden læsere.
Ehe – ja. Mit problem er først og fremmest – TIDEN. Et svagt argument,
kan det siges, men jeg har tre børn, sidder ved en skærm all day long
og så KAN det sgu’ være svært at placere sig 30 – 45 min. skærm hver
dag, hvis man vil begå et seriøst appendix til sin journalistik.
Det har strejfet mine tanker at gøre forsiden statisk – og kun have ramify
som weblog. On the other hand – måske får jeg en dag renoveret sitet og
gjort det dynamisk (det er der min irritation ved elmose.com sætter
ind) – og dernæst – som her – kan blogge, når jeg har fem minutter på
arbejdet.

Leave a Reply

